ייעוץ לעסק משפחתי

אם אתה מתכנן להעביר את העסק שלך לדור הבא, אולי אתה מחפש ייעוץ לעסקים משפחתיים. אומנם זקני ־ הקהילה שלטו בכישורים הדרושים לניהול העסק, אך ייתכן שבני ־ משפחתך הצעירים ביותר אינם שווים. בין אם זה סכסוך דורות או חוסר יורש, יש דרכים להכין את הדור הבא למעבר. מקצוענים אלה יכולים לעזור לך להכין ולהבהיר אפשרויות יציאה. להלן כמה יתרונות של התייעצות עם עסק משפחתי. ‏

יועצים חייבים לדעת על עסקים משפחתיים. עסקים בבעלות משפחתית הם ייחודיים ודורשים מומחיות של אנשי מקצוע מנוסים. בעוד שחברות לניהול המשפחה בדרך כלל מוצלחות יותר מאשר גדולות יותר, חיוני שהערכים והמטרות של המשפחה יתאימו לאלו של היועץ שלהן. עליהם גם להיות מסוגלים לפתור סכסוכים ולשמור על עמדה ניטרלית כאשר הם מייצגים גורמים רבים באירוסין. שירותי הייעוץ הם אפשרות טובה אם יש להם ניסיון רלוונטי, רמת השכלה גבוהה וגישה הוליסטית לניהול עסקי המשפחה.

חברת הייעוץ BCG מציעה שירותים מקיפים לעסקים משפחתיים. הן מסייעות לחברות משפחתיות רב-דורית ומבוססות ענפים להגדיר את שיטות הממשל שלהן ולפתח מטרות אסטרטגיות. חברת הייעוץ מסייעת להם לבסס ולתקשר מדיניות משפחתית, להציב מטרות, לחזק מערכות יחסים מרכזיות ולהבטיח את רווחתם של בני המשפחה. היועצים גם עוזרים להם לנווט שיחות קשות ולפתח קונצנזוס על איך להתקדם. לא קל לנווט במבוך המורכב של עסקים בבעלות משפחתית.

סכסוכים עסקיים משפחתיים עלולים להוביל לקריסה עסקית אם לא ייפתרו. ייעוץ עסקי משפחתי יכול לסייע בפתרון סכסוכים בלתי עבירים ובהנהגה יעילה. סכסוכים עסקיים משפחתיים מתעוררים לעתים קרובות כאשר בני המשפחה העליונים אינם מסכימים על החלטה. לעתים מתעוררים סכסוכים בין בני משפחה צעירים יותר שיש להם רעיונות חדשים וחוסר ניסיון. אם אתה מחפש ייעוץ לעסק משפחתי, תיצור קשר עם היועץ המקומי שלך היום. זה שווה את הכסף כדי להימנע מהמשבר הפוטנציאלי הזה.

תחום הייעוץ לעסקים משפחתיים התגלה כמקצוע בשנות השמונים. למרות שהשדה עדיין מתפתח, היעדר הסכמה רשמית לגבי אופן פעולתו, התאמתו לארגון, או מערכת משמעת הם חלק מהסיבות העיקריות להיעדר תקן זה. יתר על כן, היעדר תואר אקדמי מוכר או הכנה לעבודה היא סיבה נוספת לכך שליועצים עסקיים משפחתיים רבים אין רמה גבוהה של הכרה מקצועית.

שכירת יועץ עסקי משפחתי היא החלטה יעילה מסיבות רבות. יועץ מביא לשולחן תובנה חדשה ונקודת מבט מאוזנת, ועוזר לבני משפחה להתמודד עם בעיות קשות. יועצים מנוסים בעבודה עם משפחות ברחבי התעשיות, והם יכולים להקים מועצה משפחתית או מועצה מייעצת שתעזור לבני המשפחה לטפל בדאגותיהם. הם גם מספקים תפקיד מסייע בפגישות. הם יכולים לעזור למשפחה להגיע למכנה משותף ולעזור לכולם להסכים על פתרונות.