השקעות נדל"ן בפורטוגל – למה זה רעיון נהדר

נדל"ן פורטוגלי

שוק הנדל"ן הפורטוגלי ידוע ומשך משקיעים זרים רבים לאורך השנים. שוק ההשכרה של המדינה הוא מהטובים באירופה ורבים מחפשים תשואות שכירות גבוהות. בארץ יש גם 13 אתרים ברשימת המורשת העולמית, מה שהופך אותה לאחת התרבויות העתיקות ביותר באירופה. עם זאת, לא מדובר בהשקעה מהירה, שכן המדינה מחזיקה בנתח של משוכות בירוקרטיות.

מערכת המיסים של פורטוגל מאוד חיובית. אין מס ירושה ואין מס על תרומות ומכירות. תושבים שאינם רגילים פטורים מתשלום מסי רכוש. זה הופך את שוק הנדל"ן של פורטוגל למושך לזרים. בפורטוגל יש תעשיית תיירות חזקה ושוק השכרה גדול. פורטוגל היא הזדמנות השקעה נהדרת למי שמוכנים להשקיע את זמנם ולעשות שיפורים.

טיפים ל השקעות נדל"ן בפורטוגל:

בין הדרכים השונות להשקעות נדל"ן בפורטוגל, השקעה עם ערך מוסף היא בחירה מצוינת. השקעות בעלות ערך מוסף יכולות להניב החזרים דו ספרתיים, אבל הן צורכות יותר זמן. למרות שהם מסוכנים יותר, הם גם מספקים תמורה גבוהה. ערך-מוסף נדל"ן יכול להיות אפשרות השקעה נהדרת בשוק הנכסים הפורטוגלי.

פורטוגל היא מדינה עם יוקר מחיה נמוך. אתה יכול להתחיל על ידי רכישת נכס עבור EUR500,000, אז לשפץ אותו לטעמך ולהפוך אותו יקר יותר. בעוד השקעות בעלות ערך מוסף דורשות יותר עבודה, הן יכולות להיות מאוד מתגמלות לאורך זמן. הם גם צורכים יותר זמן, אבל יכולים להביא החזרים דו ספרתיים. הם צורכים יותר זמן, אבל גם משתלמים יותר.

זה לא משנה אם אתה מחפש לשכור נכסים לטווח ארוך או לטווח קצר, חשוב לבחור את הנכס שלך בזהירות. חוקי הדיירים של פורטוגל, בניגוד למדינות רבות אחרות באירופה, נוקשים ביותר ומגינים על דיירים. כשאתה משקיע בנדל"ן, חשוב לוודא שהנכס השכור שלך הוא באיכות הגבוהה ביותר ובמיקום הטוב ביותר. זה יגדיל את ערך ההשקעה שלך ויספק לך תשואה גבוהה יותר.

שוק הנדל"ן של פורטוגל הוא דינמי ומציע הזדמנויות רבות. עיר הבירה, ליסבון, היא אחת הפופולריות בעולם. יש לך הרבה אפשרויות להשקיע בליסבון. בנוסף להשכרת נכס, ניתן להשתמש בו גם כ-Airbnb. שכירות לבתים נקבעת בדרך כלל ברמה גבוהה, מה שיכול להפוך אותם לרווחיים מאוד. חוץ מזה, זה אפשרי לקנות דירה תמורת שבריר מהמחיר.

רמת התיירות הגבוהה במדינה הופכת אותה למקום אידיאלי להשקיע בנדל"ן. אם אתה גר בליסבון, אתה יכול להשכיר את הנכס שלך לתיירים. אתה יכול גם להשתמש בבית ליסבון שלך או דירה בתור Airbnb. בפורטוגל קיים מס הכנסה נטו קבוע של 28%, והמסים והתיקונים המקומיים ניתנים לניכוי מההכנסה מהשכרה. זה אומר שתשואת ההשקעה שלך גבוהה יותר מאשר ברוב הערים האירופאיות האחרות.

ישנן אפשרויות רבות זמינות אם אתה מחפש נכס עם תמורה גבוהה. לדוגמה, אתה יכול לרכוש נכס בפאתי עיר, כמו עיר הבירה. במרכז, המחירים בדרך כלל גבוהים יותר, ואתה יכול לצפות להרוויח את הכסף שלך בחזרה תוך 5-10 שנים. באזורים מסוימים המחירים נמוכים כמו EUR280,000 לנכס באופורטו.

השוק הנוכחי מאוד תחרותי. למרות המיסים הגבוהים ושיעורי הריבית הנמוכים, הנדל"ן הפורטוגלי כיום מאוד בר השגה לקונים באירופה. הממשלה אפילו עשתה את זה קל יותר לקנות רכוש. בפורטוגל יש כמה תמריצים לזרים לרכוש נכס. אלה כוללים הקלות מס, תמריצים מיוחדים ועוד. באזורים מסוימים בארץ, אתה יכול גם לקבל הנחה של 20% על נדל"ן למגורים ומסחר. זהו תמריץ נוסף לקנות נכס בפורטוגל.