כיצד לעצב תוויות מותאמות אישית לקוסמטיקה

מדבקות לקוסמטיקה

אייברי מציע תוויות מותאמות אישית רבות שאתה יכול להשתמש כדי להפוך את התוויות שלך לקוסמטיקה. ניתן להשתמש בהם בחלק הקדמי, האחורי, התחתון או העליון של המוצר. באפשרותך גם לבחור להשתמש בתוויות סרט, שהן עמידות למים ומושלמות עבור קרמים ושמנים. אתה יכול גם להדפיס יצירות אמנות משלך כדי ליצור תוויות קוסמטיות מותאמות אישית. לא משנה מה תבחר, יש אופציית תווית שמתאימה לך.

תסתכל על השיווק של התוויות הקוסמטיות המותאמות אישית שלך לפני שאתה מתחיל לעצב. אם אתה מוכר מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים, תווית קוסמטית נוצצת היא הדרך. תוויות מט הן דרך להעביר מסר עדין עם קהל היעד שלך. אתה יכול גם לכלול תמונות לתווית שלך. כדי להימנע מזיהום, הקוסמטיקה חייבת לדבוק בתקנות מסוימות. ודא שכל המידע על התאימות של המוצר שלך כלול על התווית של הקוסמטיקה.

כדי להפוך את התוויות שלך למיוחדות ובלתי נשכחות, אתה יכול לבחור מתוך מגוון סגנונות וצבעים. כאשר בוחרים צבע, ניתן להשתמש בצבע מוצק או בצבע מוצק. אתם יכולים להוסיף תמונות לתוויות הקוסמטיות שלכם על ידי בחירת תמונות ברזולוציה גבוהה. כדי להימנע מתגובות אלרגיות ואלרגיות לעור, המידע על תוויות קוסמטיות חייב להיות קל לקריאה. מידע בסיסי, כולל אזהרות ומרכיבים, נדרש עבור רוב המוצרים. מ. יעקב ובניו יכולים להציע ייעוץ מקצועי אם אתה לא בטוח באיזה צבע להשתמש על התווית שלך.

עליך לשקול את עמידות המוצר בעיצוב תוויות קוסמטיות. בחר חומרים יציבים וקלים לניקוי. אתה יכול לבחור מתוך תוויות מבריקות או מט. ניתן להוסיף תמונות כדי לשפר את המסר. מוצרים קוסמטיים חייבים לכלול מידע בסיסי, כגון המרכיבים העיקריים, אזהרות לגבי שימוש ומרכיבים. הם חייבים גם להיות קריאים בקלות. צוות מ 'יעקב ובניו יכול להציע עצות לא משוחדות כיצד לעצב את התוויות המותאמות אישית שלך.

חומרים שיכולים לעמוד בתנאים קיצוניים חשובים. התוויות הקוסמטיות המותאמות אישית שלך לא אמורות להיות שבירות. הם צריכים להיות עשויים מנייר עמיד או מפלסטיק. בנוסף, הן צריכות להיות עמידות בפני קרני אולטרה-סגול. עליהם לעמוד בפני שחיקה ושימוש יומיומי. למדפסת מקצועית לא צריכה להיות בעיה עם המוצר שלך. תוויות ייחשפו לאלמנטים של האריזה ולכן חשוב לוודא שהן יכולות לעמוד בכל בלאי.

כאשר אתה בוחר את החומר עבור התוויות הקוסמטיות המותאמות אישית שלך, עליך לשקול את עמידותו של המוצר. תווית באיכות גבוהה תימשך שנים רבות. זה צריך להיות עמיד מספיק להתעללות היומיומית ולהשתמש בו יתמודד. באופן אידיאלי, המוצר לא צריך להיות נוטה לקלוט כל מים, כפי שזה יכול לגרום נזק. עם זאת, קוסמטיקה עשויה מזכוכית צריכה להיות עמידה בפני לחות.

מה צריך לזכור לפני שמדפיסים מדבקות לקוסמטיקה?

התוויות הקוסמטיות המותאמות אישית שלך חייבות להיות חזקות ולעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בקמעונאות. חומרי קולנוע יוקרתיים ודבקות תמידית נחוצים כדי להבטיח מוצר בר קיימא. חשוב גם שתזכרו שרוב הצרכנים לא קוראים תוויות על המוצרים שהם קונים. בעוד שרוב הצרכנים לא טורחים לקרוא את התוויות, הם צריכים להיות מודעים לכך ששמות ה-INCI של כל המרכיבים במוצר חשובים. לכן חיוני שהתווית תהיה אינפורמטיבית ככל האפשר.

כאשר מעצבים תוויות קוסמטיות מותאמות אישית, חשוב לשקול את דרישות המותג. יש כמה דברים שאתה צריך לשקול, כמו הצבע והגודל של הלוגו. התווית אמורה לעמוד בפני הבלאי והקרע של הצרכנים. כדאי שתבליט את התווית שלך מהמנוחה. יש תוויות רבות שאתה יכול לבחור מהן כדי שיהיה לך קל למצוא את התווית המתאימה למוצרים שלך.

בנוסף לכל דרישות הציות, התוויות הקוסמטיות המותאמות אישית צריכות להיות עמידות ביותר. אתה צריך להבטיח שהם עמידים אם אתה מתכנן להשתמש בהם כפריטי קידום עבור המותג. דבקות תמידית וחומרי צילום באיכות גבוהה יכולים לגרום לתוויות הקוסמטיקה שלך להימשך זמן רב יותר. חשוב גם שהתוויות שלך יקראו בקלות. צריך לקחת בחשבון את הסגנון והפריסה של התווית הקוסמטית שלך. אם ברצונך ליצור תווית מותאמת אישית, עליך להקדיש זמן לבחירת עיצוב שמתאים לסגנון המוצר.

למידע נוסף על מדבקות לקוסמטיקה, הקליקו כאן: https://ttag.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A1%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94/